hello

SHOSOKKISBRE!
EFTERSOM MIMMI VERKA ÖVERGE OSS ? SÅ SKALL JAG GÖRA DET BÄSTA AV SITUATIONEN. & wtf ? , mera kommenterana!
okej, ali hava okkså överge oss ? , han inte svara telefånen ? , så jag skall försöka göra en dikten , eller nej, jag suga skit, men jag kan lägga ut några bilder, lite om allt. chekka, min mobil hava tagit alla :) ;

sommaren08

wäsa08 med min klassen. alla andra spelade paintboll & jag, hanna, fellan & millan shoppa yoggi & mat med lärare & föräldrar. det vara kuuuuul! , okej, jag skall vara ärlig, vi gjorde slut på alla yoggi & allt mjukt bröd dom hadde. jag vet, min förra klassen äta mycket göra.

min tjocka snögubben,

min smala snögubben.

jag vet inte ?..
men det vara typ ingenting mera jag vilja säga.
hoppas att ali svarar snart & att mimmi SKÄRPER SIIIG ! :D
/J'

Kommentarer
Postat av: Paria

Vaddå din snögubbe den e min??

2009-05-08 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0