hello.

shoshokkisbre!
yo jag  hava dålig nyheten.
det kanske inte bliva någon mycket inlägg, men jag skall försöka, mimmi vara ju heeelt gone! , typ aldrig skriva ? men anledningen vara att jag hava snart tre bloggen att skriva i,
 nummba wan; nyar.blogg.se (with mimmi)
nummba tto; shokkisar.blogg.se (with hanna)
nummba triii; jag inte kunna namnet eftersom vi inte hava gjort den men det komma att bli med millan :)
okej, men nu jag skriva.
jag inte vara i skolan idaaag! , vara fett med khook, ont i halsen & näsan rinna iväg & huvet spränger mina hjärnceller. såå, jag sitter på soffan min & tittar ut genom fönstret & ser SOLEN SKINA & FÅGLARNA KVITTRA & VINDEN INTE BLÅSA SÅ WTF GÖR JAG INNE MED DATA ?! :o
MEN JAG INTE KUNNA GÅ UT, FÖR JAG VARA KHOOK.
typiskt.
jag sakna min gänget, vart alla hava försvunnit ? , varför det bliva såhär ? vi hade ju bästaste.
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA, DET VARA EN TJOKKIS GUBBE SOM ALLTID RASSTA HUNDARNA SINA, HAN KOMMA NYSS UTANFÖR OCH HAN ALLTID SJUNGA PÅ ARABISKA (?) ,, ELLER TURKISKA & HANS HUNDAR ALLTID PRINGA RUNJT HAN & DENNA GÅNGEN HAN VARA NÄRA PÅ ATT RAMLA! , HAN HAR TJOKKISMAGE & HAN VIFFTADE MED HÄNDERNA SINA SMÅ & ALLA HUNDAR AKTA SIG , DOM INTE VILJA HA STORA BOLLEN PÅ SIG.. HAHAHAHAHA, MEN HAN FORTSÄTTAA SJUNGA PÅ TURKISKA MEDANS HAN VIFTA MED ARMARNA SINA SMÅ & HÅLLA PÅ ATT RAMLA!
fan, den grabben är khön. HAHA,
aha, aha, det inet finnas något att göra. jag ringa ali en gång till förrut men han inte svarade, han hava väll mycjet att göra , den saken.
chekka shokkisar.blogg.se, den inte vara som denna, den vara någotting mellan nyar.blogg.se & doodles.blogg.se
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0