shuu

shooshokkisbre!
okej, seriöst. varför det skall vara så kallt ? jag sitta hemma hos hanna på nere våningen & dom inte hava nå värme ? jag komma att dööö soon. om någon inte hämta upp mig.
okej, yesterday, jag & hanna gick till kungenskurva. höhö, jaadu, vi inte skulle ha gått om vi kunde fåttt skjuts, men aja, det vra bra med lite motion.
ooo! , nyss hnna koma med stor täcke & mjukisstrumorna, yes, nu jag itne frysa lika mycket.. :) , TACK!
aja. jag vet inte, men aa, igår, hha, vi hadde kul. hanna köppte två tshirts & jag, världens snyggaste kofta. höhö, jag älska den.
jag kan fortfarande inte sätta in bilder, för jag vara hos hanna. men jag svär, när jag komm hem, jag skall lägga in bilder från drenna stundernas med hanna i hennes hus, men aa, om det går, hon skall komm till oss efter det, så kanske itne då, för vi skall vara ute 24/7 , men. kanske.
annars, senast söndag.
hoppas ni längtar. höhö.. kanske inte.
/ J'

Kommentarer
Postat av: hanna

haha , mitt playahead har miffat sig skriver här . haha jag fryser också här ippe. förresten de e så tyst i huset man hör när du skriver på tangenterna , hha.

2009-04-08 @ 14:50:47
URL: http://doodles.blogg.se/
Postat av: J'

hhaha, hör man ? . oo. men aa, mitt pea har oxå cepat sig,

Postat av: maria

SE MITT PEA HAR OXÅ CEPAT SIG:?!

2009-04-08 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0