yo!

shoshokkisbre!
yeaaa, ikväll, vi drar till mimmis place! ,
haaha, det komma att bli kyyyyl! , (inte kyl, eran kylskåpet, utan kuul, som ni svenne skriver) ,
Hanna komma att hänga med, eftersom hon inte har nått val. :) , men aa, heehhe.
yes, det vara det, nyss, vi komm hem från ett promenaden vid rösjön :), fukk vad varmt & fint det vara! :D,
här komma lite bilder från heela typ söndag - tisdag eller nåntting. ;


       jag             hanna.

doodles.

höhö, första kvällen. två-tre timmar innan vi sova :) HAHA, kuul vi hade.

typ dag 2. vi skulle dra till KUngens Kurva. herregud, vi GICK hela fukking vägen. shit, jag trodde aldrig jag skulle klara ? , jag menar,vi gick, sammanlagt, fukking 1.1 MIL!!!!!!! OMFG!

på kvällen eller nästa dag?. haha, med linda & fan vad vi hade kulen!





sen, nästsistadagen hos hanna, vi bakade kokosbollarna & kladdkakan! godaste brur!
bild1: hannas kladdhänderna.
 bild2: kladdkaka, eller kokosbolarna, innan dom bliva till ordentligt :)
bild3: smören till kladdkaka, i micron. i glasen. blä, det stinker om den när den bliva mjuk.

& detta vara precis innan vi klägga in kladdkakan i formen. mmmmmm!

mera bilderna kommer snart, jag inte palla mer & jag vilja ut eller hava kul. haha, jag menar, detta är ju inte direkt tråk, men jag skall spela med hanna eller nåtttt. :)
/ J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0