17:06

Hej alla menniskor & ali
Idag ja vara på min dans (magdans) , sen kmr min brurs homie hit ska typ sova hära ?!
Ali bli väldigt impponerad när han såg mp3an :o de blev jag oxå hihi,
Vilja ni att jag förklara flyga drake vad den handlar om ? Måste bara säga kille som va snällaaaaast och inte den som va rik han såg ut som ett bulledog, men han vara jäte snäll :(
hanndlig:

Amir och Hassan är två oskiljbara vänner som växer upp i ett fredligt Afghanistan. När Sovjetunionen invaderar landet flyr Amir och hans familj till USA där han snabbt anpassar sig och skapar ett nytt liv. Men när talibanerna många år senare tar makten i Afghanistan återvänder Amir till sitt hemland för att hjälpa sin gamle vän, vars son råkat i bekymmer.

Den va verkligen bra :o man blev rörd...
Flyga drake
Han till höger amir vänster bulledogen hassan

Jag vet att jag e dum när jag säger bulledog men han såg ut som en bulledog men han hava ett hjärta av guld, azizam
Hejdå kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0