Frågestund igen, hoppas nån frågar nåt denna gång!

Tyvärr dessvärre jag ska packa och ge mig av till romme för att döda mig själv som jag gjorde förra året, mina skidor har blivit för små drf dom gick av och an hella tiden.. men när dom blirfixxa då jasse kmr bli dö. så inget att våra orolig och sörja övet jag har inte ens packat klart :o vad kan man ta med sig jag kmr hava sms beroende så jag kmr trodligen inte hav laptopppen med mig ör de finns tydlggen ingen internet dära.

Jag har saknat att vara mig sj, de känns som att jag lekt svenne i blogg de senaste tiden, inte sant?

Aja om ni hava några frågor som ni vill ställa vi svar på direkt som sakt de kan va från himmel till paraddis ,ni kan ställa en fråga en fråga om jasse ommig och till och med om vår käre trogne läsare gudiga ali
så varsegoda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0