hello.

shoshokkisbre
oofukk, hähäh. vi hava inte hafft spanisch på tre gånger. detta vara kul!, men mamma inte gilla det. iallafall, hoppas Xhimena Avokado inte kommer imorgonen. hon heta så, eller hur vaa ??! jaja, jag säga det vara så.
gissa vad det vara för mat  idag ?! , KÖTTBULLAR!!! <3    SKITBRA!, jag hava ont i magen hela dagen, fukk men efter det, fdet bliva bra igen :) ,hah,
jag läsa mimmis inlägg innan, varför alla hava ont i magen ? detta vara ett mysteriuuum!!!!!
gissa vad jag skall bli innan jag bliva stor? , EN DEKDEKTIIV !!!  jag skall klura ut varför alla hava ont i magen ! , Jadet skall jag göra !
om ni hava problem, om ni vilja att jag rätta ut en mysterie, då, ni bara störa mig! , jag svär, jag komma inte bli sur. bara ring inte innan 12 på morgon, då jag sova, & sen, ni inte ringa 12.00-14.00, då jag äta chelokabab, & sen,  ni inte ringa 14.00-16.00 , då , jag sova middag, sen , ni inte ringa 16.00-19.00, då, jag vara uta & tråka runt & NEJ ! , ni inte skall ringa bara för jag TRÅKARrunt. jag vilja det, annars, jag bliva sur senare. sen, ni inte ringa 19.00-20.30 då, jag äta chelokabab, sen, ni inte ringa 20.30-23.00, då jag sitta vid datan & jag inte vilja bliva störd!, sen, ni inte ringa 23.00-12 på morgon, då jag sova.
ananrs, ni kan ringa   24/7 !
ring ring & stör! jag gilla rinngsignal, den bara skööönaste.
sedan, jag vilja säga någora ord, jag fikk ett post idag , det vara från ALIII! , GUDFADERN !! , jag skall läsa exakkt vad det stå :
shoshokkisbre yasamin!
hur du må? , jag hava ett liten breven till alla läsarnan, du skall skriva av allt jag skriva , men itne detta jag skriva har nu, bara det som komma efter..
nu, jag ska berätta till alla läsare & NU, det vara 'efter';
kära alla läsarna.
jag gilla er mycket & är overhört takksamm för att ni läsa gör denna blogg!
jag hoppa att ni gilla denna & ni gjörna göra reklam för denn.
jag älskar er alla &vilja ni må bra hela tiden. jag vara mer er från dag till natt & sedan från dag till natt igen.
må gud vara med er,
movazede khodeton bashid!//take care/ta hand om er
detta vara från ALII!, GUDFADERN !!!
jag hopaps detsamma som honom & hopppas att han orkar vara med er.. :/
/ yasamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0