hello.

hello darlings.  (mimmis hälsningsfras, påmimnner lite om vår engelskalärare, han typ vara bög. :D

imorrn, vi dra till Romme, så vi inte kommer ses tills på torsdag.
i'm really gonna miss you all!,  have fun, wherever you gonna be in tha sportloov. :)
annars, jag hava inget speciellt till veckan. jag kanske ta med mig datorn & då, det kommer bli skrivande. annars, om jag inte pallar. det kommer inte bli något till torsdag, men dåå kommer det ett par sjuukt långa inläggen!.  hoppas mimmi ramla igen, det vara sjukt kul, jag hålla på pissa på mig. HAHA.
alla skidorna & stavar bara flöööög bort. shiit, det vara några bra minnen :) hahaha.
jaja, jag inte hava något att göra.

HANNA, HA DET BÄÄST I EGYPTEN.
JAG KOMMA SAKNA DIG SOM EN LITEN BARN SAKNA SIN GOSSEDJUR.
RINGRINGRINGRINGRING, SÅ FORT DU HEMMA KOMMA!!!!!!!

/ yasamin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0