hello. (jag hatta rubriker, jag alltid skriva hello. :)

shoshokkisbree!!!
jag hava saknat er!
vi hava skirdskor idag & ni veta hur jag suga på det. jag åkte & sedan, alla typ åkta in i varande. ja. det vara kul, annars, det inte häånnda något, efter, jag hadde pno & jag hann presiiiis dit. haha, sen, påvägen hem, jag knarka ballerinakex med kompis & sedan, nu jag är hemma. jag känna mig som väärsta grisen, shokkisen. jag veta inte vörför, men min mage har typ 'baad karde.' (båst upp). det var ju huundra år sedan jag äta något ?! , *1timme*
jaja, jag hava tråk.
haha, nyss, jag skulle steka ägg till mini, så jag skulla tafram den där burken med ägg , typ kartong. & så när jag öppna, ett ägg hadde spräckts, så jag tog ett som var så långt ifrån det som möjligt, sen, jag tappa det i kastrullen så alla skalen kom typ i ägget, så jag skulle ta en ny, & den hadde fastnat i kartongen, så jag spräckte den.. i kartongen. sedan, jag ba, vi hava inget ägg, & mamma ba  amen jag köppte ett nytt paket förrigår, & jag sliiingra mej uur detta såå snyggt! , jag ba , amen vi åt ju typ två eller tre igår & i förrigår tror jag vi åt några också. mamma sa: när åt ni ägg ?! , jag sa: amen, en gång till frukost, du hade redan gått, jag har ju sovmårgon, sen en gång, när jag kom hem, jag åt den, & sen mini åt på mårrånen, sen , i förrigår åt båda vi på morgon. mamma: me det brukar finnas 6 ägg i ett paket , jag: amen när jag skulle göra igår så räckte inte ett, jag tog tvåå..   & mamma gick på det., nejmen det var inte anns så det gick till, jag sa bara att vi inte hade några ägg kvar & att hon ,måste köpa & hon blev förvånad & det var näästan s¨det gick till :) ,haha.
jagvet, i'm tha besst. aaalways.
så nu jag sitta hära, med data & bara ... ööh ?, sitta.


/ yasamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0