hello.

shoshokkisbre!
hello älihoppa!
jag kommit nu hem från ava & jag varit  där övernatten & vi chekka en film, den var fukking HEEMSK!,
aja, jag hava inget att göra, jag sitta & lyssnar iranijemusic & skriver hära. detta vara livet! , mmmh..! den enda som saknar hära, det vara doodles & sourcrean&onion. inget annat. eller joo, kanske lite sällskap, det vore kuligt. :)
vi skall dra hemm till nån & träffa DaUppsalaGajs. najs.   & wow, det rimmar.
annars, jag bara hava tråkigt, jaadu, det var lännge sedan ali sade något till allmänheten.  här komma några ord, & för er alla nya läsare, ALII ÄR VÅR GUUDFADEEER!!!!,
& here he comes;
hallojsan alla där som sitter medn näsan vid datorn.
jag komma göra detta kort, jag älskar er alla som sitta & läsa detta hära. må gud vara med er!
PS. chelokabab vara gott!

jaah, detta vara ali.
hejhopp / yasamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0