ingen som längtar med mig ?:o

Nu sitter jag här och  pluggar so känner mig stolt fast hela den här dan har varit kaos, inte för de med perre och sånt men ja, ja kämpar ju iaf ;) Vi läser franska och amerikanska revolutionen som är såå boring mitt problem är ju att jag inte kan sitta och koncentrera mig i 60 minuter, Det är jobbigt ska jag säga dig, när jag kmr hem fattar jag nada så jag tar fram blocket kollar igenom allt fattar  men när jag inte fattar några ord går jag och frågar min lärare nästa dag och wiiips så har vi tydligen gått igenom de på lektionen .. är de nån som känner igen sig i mig ? Jaja de viktigaste är ju att jag fattar , vissa i min klass sitter tysta i 60 min och lyssnar på när en lärare sitter och babblar från typ bajs till kiss jag fattar inte de går inte bara om jag var som dom  sitta stilla och tyst i 60 min skulle förändra mitt liv. Okej nu räckere snackar för mkt om mina sugiga sidor över till lite mer positiva som jag har :)hehe orkar inte men nu får ni veta lite om Kungen Maryam

Namn:
Maryam

Ålder:
14

Favorit mat: Chelokabab!

Favorit djur: Apor?:o

Gillar: Chelokabab ?:o

Ögonfärg/hårfärg: hm, grön men bruna runt pupilen Hårfärg brun

Är du bäst?: JA! men efter ali såklart ;)
 
Är du snäll ?:
OFC !

Musik: r&b och hiphop

SÅ OM NI HAR NÅGRA ÖVRIGA FRÅGOR ÄR DET BARA ATT FRÅGA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0