Om vi inte försöker blir det bara värre

Varning för ett seriöst inlägg men värt att läsa,
Jag vill kriga för kvinnors rättigheter och mänskliga rättigheter, fast jag vet att en 14 åring inte kan bidra med nåt här i världen men vi är ju faktiskt framtidens vuxna som ska ta ansvar och göra världen till ett mycket bättre ställe att leva på. Varför inte försöka ? om vi inte tar den risken riskerar vi att de blir ännu värre, inte sant ? Min pappa sa till mig en gång om du inte frågar får du aldrig ett svar, nu säger jag om vi inte försöker blir det bara värre, haha,
men de är min pappa som har fått mig att förstå att de finns människor där ute som skulle kunna få ett bättre liv om vi försöker.
de va allt från moi ;)
Maryam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0