''Pluggar''

Nu jag sitter hära med urinblosan full av vad ?.. hm tänka sig jag menar att den är fula av urin såklart , jaja jag känner mej väldigt stolt har läst utt en bok nyss och pluggat matte, sen kmr min lärares fett, mjäll hår fram i mitt huvve så jag tappar mataptien så jag kan inte äta nåt tills kvinnans fejs är borta föralltid tills den kmr unggifära 2 minuter efter jag glömmt henne. Okej jag ska inte sitta hära och babla om mina lärare de skulle ta unggefära 4 sidor kanske mer vem vet ? Jaja, måste iaf städa mitt rum snart, får väl köra de gammla vanliga allt under sängen, de är en riktigt klasiker va ? där ser man där ser man...
Okej allihopa måste ta tag i min finna rum och städa , ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0