romme1

VET NI HUR MYCKET VI HAR LIDIT ELR? TILLS VI FIKK ETT DATTA :o 
MIMMI VERTION:
okej here we go,
först vi åkt i några timmar helt chill i bilen efter några konfelktier med lillebror hm vad kan konfelektier handla om dårro? musik ofc , sen när vi vara framme hade vi snöbolls fight och kian kasta boll i min öga så alla mitt mascara ran aja sen kom J' hem till oss för att henes päron och brur skulle ti sjukhuset ;( så nu vi är hära med några andra och kämpat för att få hava denna datta i några timmar ;)
det var allt  c ya


JASSE VERTION:

först, vi åkte bvil & det tog typ 1 timme att bara packa alla sakerna. sen, jag satt & lyssna mp3 & armin lekte med sin gossedjurhund & m & p lyssna iraniradio. sen, mitten av allt,e fter typ 1.5 timme, vi åt på McDonalds :)MMM!
sen, vi åkte typ tre timmar till, & när vi komma fram till stugan, vi lade in halva lasten & drog till RommeAlpin för att hyra skidda och staven. det vara kul.minis stav , den vara typ tre sentiliter lång & min vara typ en liter. hööh,  nör vi kom hem , ellerefter det, mini fick typ skiitont i magen sin & han & m & p fick åka in till sjuukhus. då, jag sjutsades till mimmi & co.
nu jag sitter här framför mitt liv & .. hej :)

Sakna intte oss för mkt darliiiiiiiiiings :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0