-

shingeliiiing :)
ojoj, hahahhhahahahaha, mm.
ooh, jag hava jättetråkigt. ´jag suttit hära typ en halva av timme & jag veta verkligen inte var jag göra. sitter & förklarar en sak för en trög person och honn inte fatta alls :) , ojgud, det hära komma ta låååååång tiden.
jamen nu jag ska dra ett skämmt :) , haha, hana sade denna *komma ifrån 'KEBABIKAREOOOOKEEE!!!!!!!' :
- din mamma vara så tjokk så när hon ställa sig på vågen, det står "fortsättning följer..."
HAHA, skönaste.
amen, ja, idag vi hade slöjd (bajs) no (bajs) lunsh
to my friend hanna:   smaskig det vara!  ( SKITBRA!!, pizza från pizzerian med maria & paria ) sedan det vara typ svenneska  (?!) (vi hava prov på svennewooords) so (historia) (vi hava prov på 4 frågor - tack vara mig, det bliva 3) & zsedan vi hava typ livzzkunskap & oj, jag hava aldrig vara med om något tråkigare ?! , herreminjösses ? vad var det där ?!
jaja, & sedan det vara slut :)
ska dra, hejdå alla alla - glöm inte, ali älskar er som läsa göra.


Kommentarer
Postat av: maria

klart det vara goodast maten! det vara juh jag som köpte den..=)

håller med, inget tråkigare kan vara än livskunskapen juh!!!=)

2009-01-22 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0