åå, min vinter landet.

shoshokkisbre.
ogud, jag har hunnit inte skriva, men jag har hafft det sjukt kul :), nyss, jag var ute med maria & vi ¨åkte pullka, ogud, jag har aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv. nejmen det vara ju värsta gupp som vi bygga & sen, vi skulle åka på det också!, oooh,  & sen i slutet, jag ba : en sista gången!
& sen, vi åkta tillsammans, men det var typ ingen sån pulka, det vara en sådan där rund sak , som ett chaji-fat /te-fat) & vi åkte tillsammans & dpå, jag hamnade baklänges & vi träffade guppet & vi ba FLÖÖÖÖÖÖG !!!!!!!! faaaan vad det varit kul!
annars, jag har inte gjort något, vi slutade 12.00 idag ( lunsh) för vi hadde ingen bild & bild är sista timmen , & den vara efter lunsh, så vi drog hem & åt iranije potatisbullar, typ.   smaskig det vara.!
sedan, jag har inget gjort. eleler typ, det har varit chokk mycket läxor & prov & skit.
ananrs jaghava det kul nu med snön,. den vita saken.

// ali mu friend, iloveyou ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0