BANANIIII

ville gör nåt me mina homies idag but all of a sudden jag hava ont i magen ''/ pallade inte :(

nu jag sitter här lyssnar på the voice as usual, hehe ... Idag fick vi typ en uppgifta på englska att skriva om vår dröm planet elr wtf fatta nada sen så fick jag vara me smartisen i klassen & sandra som e lite mindre smart än smartisen, eller ja kanske ganska mkt osmartare hehe :P sen ville jag & sandro göra en banani planet och de gick såklart inte Aksone me på elr sen när vi gick över gränsen så gav hon upp och sa: leave all the work to me, då sa jag men jag ritta ju :o så ja jag & sandra ska typ rita bananer,dom som e typ 0-13 e gröna 14-hmm 30? e gröna sen 31-10000 e bruna hehe sen hur dom dör har vi inte planerat än kanske att dom halkar på varandra sen SHLOOFF så dör dom ?
men våran lärare tror ju typ att vi e 5 år:s jag gjorde seriöst de i 5an och då hette min planet typ planeten forever typ ...
de va faktiskt ganska roligt när man såg hennes min ... stackarn hon vil görra de fett serriöst sen kmr jag& sandra som ska fixa ett ig för henne hahah... sry aksone,
hon e mvg barn såå jaa hon kmr bli gannska besviken kan jag tro ...men hon har hjälpt mig ganska mkt hehe tack aksone :D


Kommentarer
Postat av: m

dos times. :) ,

2009-01-16 @ 23:23:04
Postat av: maryam

haha what?

2009-01-17 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0