ching

shobrebruur
nu jag är med hänna.
vi vara uta nyss & drog ner till vivvo. ,det vara rolig. vi gick dit & alla vet ju, det är väsrta svennebutik, men iallafall, & vi gick fram till kassan & sade:
- hava ni zereshk ?!
- um, vad är det?
- du vet, sånt man har i iranije mat.
- ööh, jag vet inte vad det är men jag ska kontakta en som kan veta, vänta lite.    *till en annan kund* hej :)
& efter ett tag, det kom en kille, han var typ ochså svenne & han sade:
- hej
- hej, hava ni zereshk ?!
- vad är det?
- sånnt där man har i iranijemat.
- nej jag vet inte.
- amen, sånna röda småsaker som man hava i riset ?
- nej, jag tror inte vi har det.
- jaha... okej, hejdå.. tack.
amen, ja. dom vara tjokkisseriösa. det var ju tråk..
jaja, men nu, vi ska spela:
www.rebubbled.com
hava det bäst, vi ses. ali hälsar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså så synd om ditt liv ja svär :o

2009-01-19 @ 15:57:59
Postat av: ali, vår fader.

& vem är du ?!

2009-01-19 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0