fradag 2 ?

Men gud melike och Nadia har inte kommit än:o
ahhahaa sitter hära och är pissnöööööööööööööödiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig, men om du läst från början så vet du att ja alltid håller mig jag skrev jue ett annat inlägg förut, inte bra och jag vet hur mkt folk säger till mih att de inte e bra men jag kan faktiskt skylla på att jag inte vet vart toan ligger hehe, (a) de e jue
lixom fösta gången jag e här , fast än saba bor på andra sidan gatan =)
jag måste jue lixom tagga snart jue :o kl är redan 17:55 filmen börjar typ kvart i nio men ändå , vi ska träffas tidigare :D dom kom nu,

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0