HAALLÅ TÄVLING ?

Börjar kl 8 imorron -.- sen har jag persiska hemspråk sen kmr ja typ hem vid FEM :O
asså jag gillar inte min lärare hon elite fetto hehhe schhh....
jag måste lässa om en kannin som ska typ skjutta sollen ?:s vad ere häara asså, hon vil inte ens ta me kebab till lektionen...:o

igår på musiken min lärare ba va hetre skansen scen ja ba lasse berghagen De va faktiskt inte MITT FEL! EN KILLE I MIN KLASS VISKA DE I MITT ÖRRA :OHEHEhehehe
 sen ja ba ja hava sönder diiiiiiiiig haha skojaaa :)
chilla ree
HEDDÅ


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHA FAN VA SKÖN.

skriv mer. e sjuuuckk! så måste ha nått å göra !

2009-01-14 @ 13:47:53
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0