hejsan hoppsan!

NU JAG LEKER SWEEDI VISST ?
hahah aja jag gör engelska skit kul ...hehe en av dom värsta ämnnerrna or what ya think ?
som ni kannske vet är den här bloggen fullt seriös men vad tkr ni om vi gör den lite seriösare?
haha de går jue intte vi e redan seriösa.
Jag äter bulle och jag försöker konssentrra mig på engelskan hehe...
de gore great om ni kunde kommentera and stuff ... vi blir verkligen glada ali me ofc:)
Jag hade persiska idag inte kul nopp...asså ja gillar prata men inte skriva och läsa hehe jag e iaf inte favorit eleven kan man lungte säjja !
våran klass ska ha loppa på lördag kom och köööp kom och köööp ja kmr bara ta me mig iranje mat som man kan säljja elr kan ni ge lite försalg annars man får inte förlja på klass resa... hehe
aja de va allt från moi,

Jalla habibi

Kommentarer
Postat av: hanna

häh. hata plugg -.-' men ja spydde fan på idrotten idag, så fick dra hem. ;)

2009-01-14 @ 19:56:12
URL: http://doodes.blogg.se/
Postat av: maryam

MEN GUDISH HANNISH VI SKA BE FÖR DIG ATT SNABBT BLI FRISK OCH TAGGA TI SKOLAN OCH BARA PLUGG:D

allllllllllii

2009-01-14 @ 20:02:26
Postat av: maryam

MEN GUDISH HANNISH VI SKA BE FÖR DIG ATT SNABBT BLI FRISK OCH TAGGA TI SKOLAN OCH BARA PLUGG:D

allllllllllii

2009-01-14 @ 20:03:17
Postat av: hanna

yyyyyy, d funkkaa. frissk. stack till plugg ida ' :)

2009-01-15 @ 19:03:42
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0