hello

sho.
jadu.. , denna där skolan som jag gå i, den finnas göra.
sådant jag har sägit hela dagen. , det har varit shokkistråk. ,  bajz.
jaja, nu jag ska jobba med skolan skicka-hem-tråk-grej-till-elev-för-att-plåga-saak (läxor.) hhmm, det vara verkligen tråkigt, eftersom det bara handlar göra om typ gammla tider, eller alla land i världen eller om siffror eller ,, ja.. allt skit.
jaja, men nu jag ska dra & göra det, sen jag ska läsa en sak & sen pappa komma kommer hem & sen .. jaa, , jag ska ringa häna, & sen jag ska snakka med henne & sen jag ska bara softa & sen jag ska kanske komma tillbaka & sen, jaadu. , sen jag inte veta mer, har inte hunnit komma längre. tyvärrish..
/ ali, guden.


& glöm inte att alla vara lika mycket värda, även om dom inte se likadana ut & alla hava rätt till att va glad.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0