jahh....

jaja, det har väl inte kommit några som inga skickningar denna tiden. men jag tror jag tro att det komma NUUU!!!!
meneyy bruur.
nu ska vi vara seriösa här, fasst.. ja det är vi alltid vara..
men, det är så att våran granne död har bliva.
jag vilja seja några orden till han:

du, jag vet vi inte snakka så mycket. men jag villja att du ska veta att du alltid kommer finnas i hjärtat min.
du hade det svårt, & jag vet, du hadde det fukking skitsvåraste! , men det kunde jag inte göra något åt, jag bara önskar att du inte hava några problemar där Uppe. att du hava det bäst.
älskar dig & kommer du alltid finnas i hjärtan våran. <3'

:'( , det vara sorgligt. jag veta.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0