Ni får va me på en skoldag me moi;)

28/1-09 08:45
So
Självmord asso.. vi har precis kommit upp från aulan nu har vi so..ger . Min lärare pratar i tider asså''/
Jag är jävligt trött, vakna imorse me värsta ont i halsen, fuck
Bara tanken på att jag har persiska efter skolan gör verkligen saken inte bättre..
Nu måste vi läsa i våran bok, snark
Men ni vet säkert redan vad jag ska göra, täcka mitt aniskte me boken och sova..

Godnatt

Senare på samma lektion :


jag kom nyss på att vi är lediga på fredag yess maan we are ;)

Nu måste jag lyssna på min aziz lärare öhm..

12:30 ( vet inte vilken lektion) de va engelska heheh

Nu har jag gjort ett engelska quiz, de gick säkert bra ;o
Nu måste vi jobba me banani planet hehe

Cya

12:55 typ samma lektion

tbx, nu har vi matte gud va kul ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0