no brur

nonono, det ska inte vara någon som komma & sejja till dej att du vara ful! , det var det jag hava i mina huvud hela engelska. jagmenar ?! , WHOOAA ?!?!?! , WTF ARR JU SEJJING ?! , jag e inte full ? , jag e het! , en riktig jävla het iranije! , äsch.. , detta vara bara tråka. mmh ( * mmööööh!! * )
jao, detta var itne kul & jag komma inte på npgot att seja eftersom min hjärna vara tom, vi hadde tv¨å  treprov idag & två igår, detta vara rena tortyyretten !! , yyy. WTF ?! ,
hursomhellstdetvara inte kul. möh.
ha den äran, det hava gått fem dagar sedan jag fylla år gjorde. jaoo.
jaa, det vara ju kul, det varit v'äldogt länge sedan jag skriva har, hur är det med alla ? har chekkarsiffror höjjts ? , jag ska chekka. lägger ut en bild på det sen ;) , japp.
det vara allt. mmh, möh.
hanna , du komma hit som en & en halvtimme, typpäääh ?! , & vi komma att hava det bästa timmen i våran liv vara kort. jaoo.
// hälsningar guden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0