Rubrik:

shoo alla glada, om det nu finns några.
MENEYY!!! , JAG FYNNER IDAAG !! , WTF ?! , GRATTA MEJ GRATTA MEJ, ALI BESTÄMMER!!!! ALLA MÅSTE!!
nää, bara skämta juu, ingen måste men kul det skulle vara! ,
hoppas ni hare shokkibäst! , jag har haft ont i huvve hela dagen & ,, HALLOOOÅÅ ?!?!?! , det är ju mitt fyllaårdag !! , jaa du,,
mmh, det var inget kul. men dom kolm på morron, choktidigt, typ halv niooo, & ba " tavvalood tavvalood tavvaloodet mobaraak, mobaraak, mobaraak, tavvaloodet mobaraak!! , bia shamaraa fott kon, ke ... osv, jag kan inte hela.. , hhm, jag ska träna, men det blir bra så..
det var kul & jag fick typ filmen MAMMA MIA !   & CLUEDO. , det vara ett spel man .. hhm , spelar. typ.
men jag kan det, vi spela det med mormor & co. i IIIRAAAN !! ,
men jag ska dra. har mycket mycket saker jag göra. typ läxor & har simning om två timmar, eller nått.. vi ses,
ha det gott, mmhh bre, ali hälsarr mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0