RUBRIKER ....IGEN?

Tjoo alla där ute,
jag har lixom inte pallat skriva för att jasse och co inte har skrivit men vi har fått veta att vi har ett STORT fan... tyvärr den ändå som typ kollar in bloggen... hon är nemligen ....HANNA.... hon är öxå iranije såklrt ja tror ingen svenne fattar denne blogg, Ha?'
men OM nån annan än hanna kollar in så släng in en komentar oxå heheheh,.....
hanna e alltså jasses bästa kompis som jag har träffat ett par ggr ja vet inte om hon verkligen gillar böoggen elr är de kanske för att hon vill vara snälla mot oss ?
AJA JAG SKA TYP ÅKA TI IRAN I SOMMAR TROR JAG .... ´ALLA IRANIER SKIV NÄR NI SKA TI IRAN KOMMENTARA vi blir verkligen cook glada ree.... ouuf va ja har saknat att äta chelokabab asså...



HEJDÅ ALlA GLADA,SURA,DUMMA,SNÄLLA,COLLA,BALLA,FULLA,TJOCKA <3


Kommentarer
Postat av: hanna

vadå bara för att vara snäll? fan tro inte bara för jag e jasses vän. älskar den här bloggen!

2009-01-10 @ 15:30:27
URL: http://doodles.blogg.se/
Postat av: hanna

eyyyyyyy, förresten, skrev om er i min blogg om okej?

chekkaaa. doodles.blogg.se

2009-01-10 @ 15:39:58
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0