ss

shoo shokkisbree
ouff, käkar pizza, halvbränd för man inte ska värmen ha på högsta, det jag inte visste förren nu.
äällla , äälla, skicka kommentarerna & sej några tipsar!
meneyy, det finnas ingenting att göra. sej några tipsar om det ochså! mantackar, mantackar. ali tackar er alla.
ali vår fade villja seja några orden.;
- jag tacka många alla er som skriva har i komment ( vad hetter det ?! ,  -- komentarernasidan) aha, komentarernasidan!, alla många där ute, jag hoppas ni kan komma in istället för att sitta ute. hur det vara som hellst. alla där.. ute.. jag skickar er min gudens hälsningar vänligaste och vilja jag att ni hava en god dag!
goddag / ali, fader & co.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHA. vafan pizza? gatmat! chelo kabaaaab! fortsätta skriver två ni!

2009-01-07 @ 13:02:58
URL: http://doodles.blogg.se/
Postat av: ali, vår fader.

ppfft.

det finns inte en fukking gatmatgrejja här nära ! , jag ska call'a kommunen, fukk. jalla gatmat.

2009-01-07 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0