tisdag

HAHHa idag när jag paul, mai och aksone skulle blugga i bibblan ( vi har prov på fradag ) sen paul,ba från ingenstans vi går och spelar gitarr, ja ba okej ? sen vi gick till våran musik lärare vi visste inte att han hade lektion me 6or just då så ja knacka ba : damdaradamdamdamdam sen hör vi han skrika VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! jätte högt jag och paul blev rädda vi sprang ut i ur skolan hahha de va kallt... sen när vi hade väntat i en timme för extra no så kmr ingen lärare jag mai och paul sitter i ett klassrum ingen annan där inte ens nån lärare sen de går en timme igen de kmr ingen lärare sen drog mai och jag och paul gick till e annan lärare och sa de sen gick vi..

hahah jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0