Torsdag

De vara inte så att jag hade min laptop på lektione, jag skrev hade inget att göraa, de ´vara lixom den värsta dagen i veckan ?

haha vad ska vi skriva idag då,
hm,

Postat av:

fanfanfan. skriv oftare, ni leker lite mkt svenne "förlåt har inte kunna skriva blabla" iranier dödar för sin saaaak ! hursomhelst ni e bäst som alltid ingen igår från skillnad. ooo.

vem e detta ? haha jag tror de e hanna elr?
säg vem du e då vi blir glada :D sen fattade jag inte vad du mena srry kan du förklara, merci !:D
yesss man .. ah vrf har jag fastnat på de jaghar inte ens sett filmen ;o
min kompis vill ha bilder från en kväll när vi hitta en skateboard, men jag pallar inte skicka dom nu, låtsas vara upptagen,

okej nu de hära börjar bli tråkigt
ciaaao:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0