fattar inte ...

tju alla cool,
Ni e coola som faen
 om ni inte veta jag hatar XD, så fakking jävla irriterande sen gubben ser inte klock ut som en typ en hm nvm
svårt å förklara men som alla vet är alla iranier vilda,
dom flesta, typ nästan alltid huset fullt...
alltid en persiska matta i varje rum, right ? sen alltid när nån i släkten ringer säger man alltid bale typ ...
jag älskar iran iran e mitt liv wtf ? alla tror typ att irak och iran e same shit , de e inte sant Iran e ett helt annat land folk blir inte bombade av irakier bara för att iran ligger nära irak? jag säger inte att irak e sämsta landet ever nej aldrig, de e väl ett land som e minst lika vackert som iran, elr oke de finns inget vackrare än iran för mig
men ända alla människorna där e väl inte som dom verkar vara på nyheter, de ger oftast ett dåligt intryck på irak vilket kanske inte alls e sant. de e inte alla som vill ha krig i irak? elr vad tycker ni? det här går mig verkligen på nerverna... Jag har aldrig fattat hur fan folk kan komma fram ti mej ba : hur vare i irak blev du bombad? vafan menar man me de? jag vet ju att dom driver men nåt sånt går inte att acceptera de går bara inte, irak, iran 2 olika länder med olika regler och lagar,

ta hand om er / maryam

Kommentarer
Postat av: hanna

håller me fan. seriöst iran e inte alls somirak.

2009-01-18 @ 19:53:08
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0