vem ali hava ?

Jag vet nog vad ni tänka, right ?
ni undra säker vem ali hava? e han era kusin, e han era baba ? e han eran kompis ?
Nej inget av de han är en gud för oss, u get it ? man ser han ! asså han e inte som gud gud utan han hava en unik gud, u get it, dude ?
Ni säger säkert , men wtf de finnas bara en gud ?

Som jag sett i en annan blogg då hava frågetida ? vrf ska vi inte ha de då?
fråga allt från bajs till paradis ..
fråga de ni hava på era guldhjärtantan..

Aja, vet ni varför jag älskar våran blogg ?
våran blogg är inte som alla andras blogga, vi skriver inte om fashion and stuff vi skriver om de vi hava på våra guld hjärtantan , vi gör våran egna grej, vi bevisar att de finns så mkt mer än bara fashion,
oh idag mina små söta kuliga snälla gulliga smarta snygga underbara läsare köpte jag den här tröjan för 50 öre, nej vi skriver inte om nåt sånt, som jag sa vi bevisar att de finns mer att leva för, som tex chelokabab ( för vår del ) Men jag säger inget dumt om de e deras hobby, får de vara deras hobby men vi vill få follk att fattish att våran bloggish kan vara grymt skön cool söt najsig utan fashion snack =) okej nu jag babblar på som en fisk i öknen haha ;)

Chelokabab elr ... dööö:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0