yyy

jao, yy.
det här var den dagen då jag hava mest kulig i skolan.
nej jag jög. , det var det inte. hur ska man ha skoji i skol  ?! aboou leN  ?
dettahär är den skookaste dag. shokk jag bleva efter gårdagens shirini från typ iraniaffär,, oouf, men det gick itnte sluta äta. dom har typ magiska krafter, dom där zabonerna. eller vad det heta.
ja. så vi början om igeen.
solen skiner & inga fåglarna kvitterittar. synd fakktiskt. ingeting & göra.
mmh, jag fick typ skoltröjjaa idag. den vara grå & det stå
'EDSBERGS
   skolan'

under den. den är fin, men det behövde ju inte finnas en tröjj om en skolan ? eller ? svennefolk kanske vilja ha det? jaa, det är troligt.
jaja, men den är het. på sina sättar.
den påminner lite om chelokabab. eftersoiom det är det enda som finnas i hjärnan min.
jaja, men nu jag hava ont i handerna & ingen vilja skriva åt mej ( ?!!!? ) så jag få göra det själv & nu det gära ont & nu jag sejja , eller skriva
SHOSHOKKISBRE, MIBINAMETON, TEJK KER ÅF JU ÄÄLIHYYP! ,


irani   ghaza :)  smaskig det vara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0