-

din mamma-skämt:
din mamma är så tjock så när hon badar eller på något sätt går ner i havet, då komma alla valarna upp och sjunga ''we are family!  ...''

BO!

Jag hava det skittråk. vara sjuk idag också. jag veta inte vad jag skall göra.
vi startar en tävling! den av eran som komma med bässtasaken att göra när man vara sjuk.
bässta grejjen som komma, den får äta massa munkar! , & donuts. då , ni komma att få guds gååva ;

denna underbara TJOCKLEK !!!
LEEEEV & NJUUUT AV DENNA FETTIGA GÅVA.
IT'S A GIFT FROM GUUUD.

Annars, om ni inte vilja ha denna gåvan, ni kan ju äta morötter. som kaninerna. då, jag hava hört att man bliva Brun ?!  detta kan inte stämma. man måste vara iranie för att bli brun &  våga ge sig ut i denna världens till solen ( som annars aldrig komma till detta landet) och sedan skall man ta sin filten och lägga den på strand & njuta av solen, & det splar ingen roll om du är spinkig. njut i allafall, men det är ju klart man är snyggare när man vara TJOCK!!!!   men ni får välja själva.. jag föredra TJOCK!!!! 
ser ni? ser ni hur tråkigt jag måste hava, sitter och snackar om Smal. bää.
aja, skicka in massamassa saker man kunna göra när man vara sjuk.
/ J


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jotack, det är bara bra! Vad händer idag då? Kraaam!

2009-03-05 @ 00:45:25
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

man blir brruuunn!!! inte bara iranierr, !

2009-03-05 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0