18:21

ni kan inte blattte språk, sen den där skämtet om sjuka , den vara från en annan blogg, ni kan fan inte skriva dt andra skriver "fatta" !!!!




Till madame anonym:

Okej, madame för på här noga, de e fakking oacceptablete att skriva anonymt hos oss STÅ FÖR DE DU SÄGER! det handlar oxå om respekt, man har respekt för folk spelar ingen roll om dom pratar blatte svenska elr inte men snälla om du vill säga nåt skriv då vem fakking du är! Sen är de ju inte den personen som äger skämtet, de e samma sak om jag går och frågar min kompis får jag köpa samma kofta som dig hon skulle säga nej , hon äger ju inte koftan ? men de e ju annan sak om personen har hittat på skämtet sj. vad spelar de för roll om vi inte kan blatte språk ?
so what lixom vi e fortfarande blattar och står för vårt land.

Jag hotar inte dej madame jag lär dej .

/Maryam


Kommentarer
Postat av: hanna

haha precis . och även om vi inte kan jävla blattespråk spelar de nån roll? antingen läser du och kommenterar iallafall med ditt namn, annars kan du dra ,

2009-03-19 @ 18:52:46
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0