hello.

sho.
jag vet, men jag glömmde inte 'shokkisbre!' ,
jag sitta hära, i soffan med min flingskålen, och gråta.
varför?
varför?
WTF HAR VI GJORT DIIG ?! , DIN BÖÖÖÖÖG. , JAG VILLJA JU GÅ PÅ DEN,
okej, här kommer förklaring;

imorse vaknade jag av ett sms från hanna ;
- IKVÄLL ! <3
sen,  jag svarade ;
- JAG VET!, du väckte mig. haha, jag hava sovmorgon. :)
SEDAN KOM DEN VÄRSTINGEN NYHETEN!
- de har bränt scenen i kungsan. tänk om det inte går! <3
jag bliva hel paff!
- WTF?!, men vafaaan var läste du?
- nyheterna nyss,
- vilken kanal
- men asso det är slut nu, men typ svt1
- TextTv 118 på 1an
seen, honringede & sen vi snakka lite, det hava varit EXPLOTIOOON ?! , vem i hellvete kan vara så dumm ?, säkert nån svenne som inte gilla IranieNyår. men jag säger;
WTF ?! , LÅT OSS HAVA KUL & LEVA LIVET. VI VILJA HA CHARSAMMBESORI & NÅROZ & VI VILJA ÄTA OSS FULLA PÅ SHIRINI, LÅT OSS GÖRA DETTA ?!! JAG VAR SÅ EXITED OCH SKULLE TRÄFFA HANNA, NU FÖR I HELLVETE KANSKE DET INTE GÅÅR ?!
okej. okej. nu skall vi tadetlungt! hoppas de kan laga scenen, tänker ni ? , MEN DET KOMMER INTE G¨, FÖR DET HAR VARIT EXPLOTIOOOOOOON & DET TOG FUKKING TRE TIMMAR FÖR BRANNMÄNNEN ATT FIXA DETTA ?! , & DET VAR NÅGON SOM GJORT DENNA! , NÅGRA MÄNNISKORNA HAVA SETT DENNA SPRINGA DÄRIFRÅÅN. SHIIIT IN YOUR BYXOR DIN SKIT! , JAG VILL ALDRIG HÖRA OM DIG. men jag menar, en explotion på kungsans scen kvällen innan Charsammbesori ? , hur jävla belagd är inte det ?! ,
men det kunna vara någon som vara sur på Sepideh , som skulle uppträda dära ? , MIN FUKKING IDOOOL. ,typ. :/

jaja, det vara allt. & HADDE NI INTE GLÖMMT ATT GE KÄRLEKEN 14 MARS ?! , FAAN, JAG FICK INGEN KÄRLEKEN ELLER VÄNSKAPEN ?! , glömm inte nårooz nu, okej ?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0