hello

SHOSHOKKISBRE!

okej, här komma bilderna från nåroz-mehmooni


mmmmm, det finnas chelokabab & jojekabab. & coola i mängder med tomata! :D , fan jag knarka chelokabab & cola.


M'

okej, nu jag ska förklara de nästa bilderna.
mimmi hadde tråk. skulle klättra ut genom fönstret i toaletten.
hon ställde sig på elementet för att komma ut.
jag gick ut & ställde mig utanför fönsstret,
sen - jag hörde 'diling-BOM!' , jag ba 'ööh, vad det vara ?! :O '
mimmi ; ' JASSEEE! , NÅGOT VARA LÖÖÖÖST UNDER MIIIIIIIG !!!!!!'
jag ' VAD ´DET VARA ? :o'
m' ' HJÄÄÄÄLP.'
sedan hon försvinna . jag gick in & hon står på golvet & chekkar elemntet,
serdan får bilderna tala ;




jag inte pallar vrida bilden :/


& efter denna aksident - vi får fixa elementet så gott vi kan :/
detta vara tre eller fyra plastpåsar på vardera sida som vi knyta ihop för att hålla elementet uppe.
HAHAHA, fan alla spikar & skit ramla av & det började droppa under från elementen. :D
M' idjuut :)<3

/
J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha mimmi

2009-03-27 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0