hello.

shoshokkisbre!
okej, jag måste bara,, innan jag glömmer... ;

IMORRN KVÄLL, JAG DRAR HEM TILL HANNA & DET KOMMER BLI FUKKING IRANIFEST & DET KOMMER FINNAS SOURCREAM&ONION & DOODLES & COLA & DOGH & ALLT FUKKING NI KAN TÄNKA!
jag inte vara säker om det komma att finnas chelokabab men jag skall fota mycket & sedan ska vi se vad som händaaaa!! det viktiga med detta; hanna. det andra viktiga; iranifest, det tredje viktiga ; DOGH!
& för alla därute som inte veta vad 'dogh' vara, jag kan säga; det är som öl för svennar. alla älskar det.
jag trodde sommarn skulle komma, men idag, det snöade! , eller det intee började inna nu, och det avra soligaste tills nu, men precis nu, maria stack hem, det började snöade sån dära småsmåsmå snöar! vad detta vara för landet?, :O , eller som M' säga ; GANDET!
haha, jag komma ihåg, vi vara på gotland, jag & M' & då, vi bodde i stugor & det finnas typ ingenting att göra, sen , M' en dag; vad är detta för gandet ?! :o , & det vara fakking sant, vad är detta för gandet?
vi hava inte hört från ali ett taget, jag skall ringa han. ett ögonlock bara....

- eeeeyyy, det vara aliiii ???????
- yo, sho alli! , det vara jag! J'
- o-yo! , vad dettta vara för önskningarna dina ?
- joo, vi inte hava gört från dig den senaste tiden, hur du mååå ? ,
- joojooo, tackaren som frågar! jag må riktiga brakare!
-brakare ?!
- jaa, brakare.
- ey ali, det vara 'BRA'
- oh! , okej,jag må riktiga bra'en!
- *sucken* , jaaa. vi vilja höra om dig, på bloggen!
- vaddå ?! :o
- bloggen.
- vad det vaara förnåtting ?
- ALI BLOGGEN , IDJUUT !
- yooo, gud 'allahoma salleh ali va alee ali! ',  tejk it isy! , tejk it isy! ,
- okej,du veta vad bloggen är nuuu ??
- jag veta ALLTTTT!!!
- okej,
-jag hava låten hära faktiskt!
- okej, får jag höra ?
- neeej... men du kan skriva ner den till blogg-readers!
- men då jag hör också ?
- men håll för öronen ? :o
- okeej.. :/
- okej, lissna! ; *mummel* ------- *mummel*
- ali..
-AVBRRRRRRYYT ITNE!
- ali, jag inte höra.
- men idjut, lissna! ; SOMMAREN VARIT KORT! , OCH ALLTING, SNÖAT BORRRT. MEN SNART DEN KOMMA! , IGEEEEEEN. JAG HOPPAS PÅ DETTA! ,
PÅ SNÖÖNNEN LIGGER MERA-SNÖÖÖ, ÖVER DET DET BLÅÅSER. MEN SNART DEN VARA TILLBAKKKA! , SOMMAREEEEEEEEN, igen.
- *KLAPPAR, KLAPPA* eyy, ali den vara finaste!
- jag vet brur, men duuu... ?
- a ?
- jag måste gå på toalett.......
- oh, okej.
- HEJDÅ!
- ajj, abo ali! , skrik inte.
- yo ? , jag snackar irani ?
- yes, khodafes! , movazebe khodet bashhh..
- yo abo-hassssan!

hoppas ni inte sakna ali förmycket, han hava mycket att göra, inte kan snacka mycket i telefånen sin.
tack&hej - BLÄ FÖR LEVERPASTEJJ!
/J'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0