hellooo

SHOSHOKKISBRE!
yo , jag ska på mehhmooni med typ M' & co. & typ kiana. yeeeees. det komma att bli kulen! , massor med shirini & säkert presenter ;D höhö. nääe, man inte skaa vara egoissten, eller vad det heta. men jaadu. det inte vara bra att vara egoisten. vi firade igår, jag fick gå hem efter NO, perfect, cepe bara att jag missa goden mat - tacos i skolan :( typ enda dagen på en månad vi hava god maten & jag ska hem. men det var ju nååroz , så det sspelar ingen rollen :D
jusst nu, jag ;
försöka komma på vilka kläder jag skall hava.
jag försöka sätta på plattången med en  hand, eftersom den andra handen skriva :/
jag försöka ta på mig strumporen.
jag (inte försöka) äta godis.
och jag sitta & titta in i min garderoben.

höhö, men nu jag måste gå. jag int hava mycket tiden. :S , ööhm. jag inte hava mehmoonikläder på mig & puffpuffhåren & vi skall åka om en kvarten. WHOO. det komma att bli springen i benen nu asså!!!! :D ,
/J


Kommentarer
Postat av: maria

du hade tur, dt var inte taco i skolan, köttbulllar & mackaroner typ, men alla vräkte i sig som vanligt(:

2009-03-22 @ 15:24:32
Postat av: maria

du hade tur, dt var inte taco i skolan, köttbulllar & mackaroner typ, men alla vräkte i sig som vanligt(:

2009-03-22 @ 15:24:44
Postat av: ali

hah! , yes! , men chelokabab ändå vara godare än taco ? :o

2009-03-27 @ 17:28:51
URL: http://nyar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0