sjuk -.-'

hello.
jag tyvärr vara sjuk. febrig.
vi hava ali hära, som vilja säga en dikten till er alla;

när jag se mot du & du le mot jag,
då jag känna mig alldeles varm inside.
när du komma fram & säga 'hej' till jag,
då jag känna mig alldeles varm inside.
men när du inte se mot jag & inte säga 'hej' till jag,
då jag känna mig fett med down.

jag vilja säga till er alla som läsare,
jag älska er alla & jag vilja att ni inte skada er.
jag alltid vilja eran bästa!
take care. don't forgett that you are unik, pressis som alla andra.
gud giva oss en pressent.
Liv.
vissa take care of den. putsat den & giva den mat & husrum.
andra bara använda den & slänga ner den i tunnan-som-luktar-illa    (
ali försöker förklara 'soptunna')
jag vilja aldrig att någon av eran ska komma illa eller bliva illa.
jag giva er mina bässtaste och vänligaste hälsningar & glöm inte;
vikten framför allt!


omg ali. det vara finaste dikten. tack!
& som ali sade;
glöm aldrig att ni vara unik, pressis som alla andra.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0