aboo!

shoshokkisbre!
yes,yes, maryam du måste säga mig vad ni göra!,
jag hava inte heller skriva på bloggen våran, men härromdagen, jag fick tag på ali! , ooo, jag vet, jag vara fett stålt!, ni borde avundas mig, eller vad det heta?, wtf betyder avundas?.
såhär gick det till;
jag var ute på morgonpromenad då jag såg någon/slash/något bland buskarna! jag blev nyfiken så jag gick fram, men då såg jag det! , en röd kappa hängande över ett par blå-gröna abdullabyxor. jag förstod med en gång att detta var ali & jag förstod även vad han gjorde balnd buskarna *ähum*.
jag väntade på att han skulle bli klar.
-ALI! , MIN VÄN!
- WHÄÄÄÄÄAAAOOO ?!?!??!?!?!!!!
- ey, det är jag. :/
- YO! , MANNEEEN! , HUR DU MÅÅÅÅÅÅÅOOO *låta som ehm ko - iranie*
- jo , jo. det vara braen :) , du då ali ?
- jaadå! , hur maryam MÅÅÅÅOOO ?! *same shit*
- jaaa.. hon må väl bra! (hoppas jag)  jag hava inte hört av henne på länge.
- oj. jaa. det vara synd. men jag måste bara gå nu.
- okej, gå på!
- bra.
så där gick vi, hand i hand. ( USCH NEJ!) , och pratade.

- såå, J' , min vännen! hur är det med dig ?
- ali du har redan frågat.
- oh,, jag frågar igen.
- okej..:/ , jag må braen! :) , hur du må ?
- J' , du har redan frågat -.-
- jag vet, du med.
- ohh,, du frågar igen!
- okej.. :/ , ali, hur du må ?
- bra, bra tackarnen som frågar!
- ja.
- ja?
- ja..
- JA!
- ja -.-
- ja..,
- WTF ALIIII ?! , DU VARA HELT BORTA ?!
- ja.
- idjut. jag måste dra.
- okej, vi seeeee.
- vi HÖÖÖRAA ?! , (ironisk)
- ja.
- idjut.
- Du kalla mig inte idjut, jag kalla dig idjut, idjut!
- hejdå, idjut.
- hejdå IDJUT! , *mumlar: idjut*

såå underbar ali vara! <3
/ J'

Kommentarer
Postat av: hanna

abo bästa !

2009-05-02 @ 13:02:48
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0