abou

shoshokkisbre!
yeea, hallö, hallö, asså jag hava problemen, jag veta inte, men det hava ju inte hännt någon speciell på åratalen!, det hava bara varit tråkigt tråkigt och jag vet inte vad.. det går itne såhär, jag hoppas det hända något snart.
men ä, det vara Lördag, yippiy, sedan , det är söndag, och sedan, ... uuusch .. måndag, sen tisdag & sen onsdag, DEN VÄRSTIGEN !  fukk, vi skall springa runt en sjön & sen ska man bara göra det. jag komma att komma sist & , det värsta ; jag kommer BRÄNNA KALORIER! , VARFÖÖR ?! , VARFÖRRRR ?!?!?!,
sen, det vara kristians himmelenåkertilldagen, då vi vara ledig & sen det vara fredagen som bliva klämd meddan torsdagen och lördagen, så ingen orka att hjälpa den, så det bliva en klämmdagen, då vi vara lediga också .
jag hoppas ni hava det bra, ali hava inte hört av sig, mimmi inte heller, det bliva mindra med mig också . åhnej, allting försvinner bort !! , usch . :/ :(
hava det braen
/ J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0