alu

shoshokkisbre!
aboou, jag hava skana er!
det hava varit en körig vecka :) , jag evt inte, men jag kan säga om idag.
höhöhöö, vi hade temadag - det fukking tråkigaste det finnas i skola .
jag typ DOOOOG. haha, men vi hava forska om en landet - mexico - och sedan gjort en låda i röd & en låda i grön & klistrat på dom massa sakerna. sen, jasg evt inte, jag sov .
sen, så det var en utställning , ? ala ta med dig sina sakerna och ut till matens sal och där komma det massor emd folket? , alla sexorna, massa päron & särbarnen . dom alihopa kollade runt & röstade på den finaste dom tyckte att det vara, jag fattade ingenting, sen, jag göra flygplanen av papper & skriva öppna på dom - innuti, det stog
 "' PÅ MEXICO NI SKA RÖSTEN LÄGGAAAA!!!! , Abou, Ali äger skiten ur er alla ''' ,
sen, jag kastade alla i matsalen och sen, alla kastade tillbaka dom & typ kaffebönor på mig, jag veta inte varför :/
jajaja, men asså jag ska dra, maria snackar i telefånen  & hon skrika i min öron bara 'HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ?!'
jag ska dra, I SI JU LEJTER, ALLIGEJTER ! <3
lav ja !
/ J'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0